^

Rólunk

MINŐSÉGPOLITIKA

A PRAXIS CENTER Kft. elsődleges célkitűzése, hogy a gyógyászati segédeszközök és egészségügyi termékek értékesítésében a piacon a legmagasabb elérhető szolgáltatási színvonalat nyújtva erősítse piaci pozícióját, és elérje az általa forgalmazott termékeket használó páciensek teljes megelégedettségét.


A PRAXIS CENTER Kft. legfőbb minőségpolitikai célkitűzései:

 

• a szolgáltatási folyamatok gazdaságosságának és hatékonyságának javításával piaci pozíciónk további erősítése

• a vevői elégedettség megtartása és növelése, olyan termékek forgalmazásával, melyek megfelelnek a nemzetközi elvárásoknak és a hazai jogszabályi előírásoknak egyaránt

• a termékportfólió bővítése figyelembe véve a vevői igényeket és a technológiai és tudományos fejlődés eredményeit

• a munkatársak szakmai tudásának folyamatos fejlesztése

• a szállítói és partnerkapcsolataink megőrzése, erősítése

 

A fenti célok elérése érdekében a PRAXIS CENTER Kft. az alábbi eszközöket alkalmazza:

• valamennyi szolgáltatási tevékenységére, illetve folyamatára érvényes MSZ EN ISO 9001:2015 minőségirányítási rendszert működtet,

• támogatja munkatársait, hogy hatékonyak és szakmailag kiemelkedően képzettek legyenek, hiszen ez biztosítja a társaság hosszú távú sikerét,

• minden munkafolyamatban és munkakörben meghatározza a minőségi követelményeket, és megteremti azok betartásának feltételeit,

• gondoskodik a létrehozott minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztéséről, és a minőségi elvárások betartásának rendszeres ellenőrzéséről,

 

Minőségpolitikánk megvalósításában az alábbi erősségekre támaszkodunk:

• magas szintű és széleskörű termékismeret

• sok éves szakmai tapasztalat és szállítói kapcsolatrendszer

• rugalmasság és gyors reagálás a vevői igényekre

 

Budapest, 2023. november 21.