Rólunk
MINŐSÉGPOLITIKA
A PRAXIS CENTER Kft. elsődleges célkitűzése, hogy a gyógyászati segédeszközök és egészségügyi termékek értékesítésében a piacon a legmagasabb elérhető szolgáltatási színvonalat nyújtva erősítse piaci pozícióját, és elérje az általa forgalmazott termékeket használó páciensek teljes megelégedettségét.
A PRAXIS CENTER Kft. legfőbb minőségpolitikai célkitűzései:
• a szolgáltatási folyamatok gazdaságosságának és hatékonyságának javításával piaci pozíciónk további erősítése
• a vevői elégedettség megtartása és növelése, olyan termékek forgalmazásával, melyek megfelelnek a nemzetközi elvárásoknak és a hazai jogszabályi előírásoknak egyaránt
• a termékportfólió bővítése figyelembe véve a vevői igényeket és a technológiai és tudományos fejlődés eredményeit
• a munkatársak szakmai tudásának folyamatos fejlesztése
• a szállítói és partnerkapcsolataink megőrzése, erősítése
A fenti célok elérése érdekében a PRAXIS CENTER Kft. az alábbi eszközöket alkalmazza:
• valamennyi szolgáltatási tevékenységére, illetve folyamatára érvényes MSZ EN ISO 9001:2015 minőségirányítási rendszert működtet,
• támogatja munkatársait, hogy hatékonyak és szakmailag kiemelkedően képzettek legyenek, hiszen ez biztosítja a társaság hosszú távú sikerét,
• minden munkafolyamatban és munkakörben meghatározza a minőségi követelményeket, és megteremti azok betartásának feltételeit,
• gondoskodik a létrehozott minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztéséről, és a minőségi elvárások betartásának rendszeres ellenőrzéséről,
Minőségpolitikánk megvalósításában az alábbi erősségekre támaszkodunk:
• magas szintű és széleskörű termékismeret
• sok éves szakmai tapasztalat és szállítói kapcsolatrendszer
• rugalmasság és gyors reagálás a vevői igényekre
Budapest, 2023. november 21.